Acte de presentació de curs, amb Álvaro Sobrino

Fotografia: facebook A. Sobrino
Us convidem a tots a l’acte d'inici de curs 2013-2014, amb la lliçó inaugural a càrrec del Sr. Álvaro Sobrino: Disseny i felicitat, que tindrà lloc a l’auditori del CaixaForum de Barcelona, Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8. L'acte està previst per al divendres 25 d’octubre a les 12.00 h. Us deixem l'enllaç de com arribar-hi.

Presentació  a càrrec del director del centre, Eduard Ducròs.
Ponència d'Álvaro Sobrino:
Disseny i felicitat.

Presentació i visionat del projecte final de cinc alumnes del curs 2012-2013.
Estudis superiors de disseny gràfic. mua*, Damià Ramos.
CFGS Gràfica publicitària. R de paper, Pau Garcia.
CFGS Il·lustració. Jack, d'Enric Lax.
CFGS Animació audiovisual. Selecció de treballs del curs 2012-2013.
CFGS Fotografia artística.
Tocando con la luz los objetos cotidianos, Ana Lucía Sánchez Stone.

Moltes gràcies per endavant per la vostra assistència.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jornades de portes obertes II: dimecres 13 d'abril

EL PROJECTOR | ESCOLA SERRA I ABELLA - Fundació Foto Colectania