Comunicat realatiu als estudis superiors de disseny

Adreçat al professorat i alumnat dels estudis superiors de disseny (ESDAP):
"El Tribunal Suprem ha dictat sentències en relació als recursos interposats per diverses universitats contra el Reial decret 1614/2009 d'ordenació dels ensenyaments artístics superiors.
[...]
La sentència remarca explícitament que, tal com determina la LOE (art. 54 a 57), els títols artístics superiors SÓN EQUIVALENTS A TOTS ELS EFECTES, ACADÈMICS I PROFESSIONALS, AL TÍTOL UNIVERSITARI DE GRAU I QUE, LLEVAT DE LA DENOMINACIÓ, el contingut dels articles 11 i 12 resulta conforme a dret."
Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial
Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament.

Podeu llegir el comunicat sencer en el següent vincle.

Comentaris

  1. Això s'aplica als que sóm Tècnics Superiors en Gràfica Publicitària? Jo vaig cursar aquests estudis ja fa anys (2000-2002). Per cert, qué és el que significa explícitament? Jo com no tinc titulació de Grau, quan curso un Màster o un Postgrau no em donen la titulació oficial, sinó un certificat. Amb aquesta sentència, això varia?

    ResponElimina
  2. El comunicat fa referència als Ensenyaments Superiors de disseny. Gràfica publicitària és un cicle superior de disseny. La nomenclatura és confusa, però aquesta sentència no es refereix als cicles com en el del teu cas. Confiem haver-te resolt el dubte.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

EL PROJECTOR | ESCOLA SERRA I ABELLA - Fundació Foto Colectania

Activitat de Croma al Cifo de l'Hospitalet