Els tallers (1): Amaia Arrazola

il·lustració: Amaia Arrazola
www.amaiaarrazola.com
"Sóc il·lustradora i ara com ara visc a Barcelona.
Vaig començar la meva carrera al món de la creativitat publicitària, vaig estar diversos anys a Mccann Erickson Madrid però em vaig cansar i vaig decidir començar de zero. Vaig canviar de ciutat i vaig venir de a Madrid a viure a Barcelona.
M'encanta el dibuix, el disseny gràfic, la tipografia, la serigrafia, la ceràmica, la costura i el brodat, els contes, les coses velles, les coses rares, els ovnis, els unicorns, el ieti, el monstre del llac Ness, el rosa, el blau, el violat, les constel·lacions, el costat dret del llit, la pizza, les hamburgueses, els batuts i els koales. Tinc un gos imaginari.
Parlem?"
Taller cadàver exquisit
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

EL PROJECTOR | ESCOLA SERRA I ABELLA - Fundació Foto Colectania

Activitat de Croma al Cifo de l'Hospitalet